Vieraili Vierailija
| Aihe: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin Ke Marras 03, 2010 8:47 pm | |
| |
|
Dextrosed
Viestien lukumäärä : 31 Join date : 30.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Nurmijärvi, Klaukkala
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin Ke Marras 03, 2010 9:21 pm | |
| 1) en ole mod 2) sanoin dobrain.dk en nobrain.dk 3) Sanoin et se oli viirus sivusto hetken sen jälkeen
| |
|
Lond Daer
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 12.10.2010
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin To Marras 04, 2010 9:00 am | |
| - Dextrosed kirjoitti:
- 1) en ole mod
2) sanoin dobrain.dk en nobrain.dk 3) Sanoin et se oli viirus sivusto hetken sen jälkeen
Paska selitys musta..Mut mun mielipidehän se vaan on. | |
|
Dextrosed
Viestien lukumäärä : 31 Join date : 30.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Nurmijärvi, Klaukkala
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin To Marras 04, 2010 10:32 pm | |
| - Lond Daer kirjoitti:
- Dextrosed kirjoitti:
- 1) en ole mod
2) sanoin dobrain.dk en nobrain.dk 3) Sanoin et se oli viirus sivusto hetken sen jälkeen
Paska selitys musta..Mut mun mielipidehän se vaan on. Jaaha sun mielipiteitä ei oo kukaan kaivannu. | |
|
Lond Daer
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 12.10.2010
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin Pe Marras 05, 2010 3:47 am | |
| - Dextrosed kirjoitti:
- Lond Daer kirjoitti:
- Dextrosed kirjoitti:
- 1) en ole mod
Paska selitys musta..Mut mun mielipidehän se vaan on. Jaaha sun mielipiteitä ei oo kukaan kaivannu. Tosi rakentavaa? En aio syöttää idiootteja reagoimalla kuin tän kerran. Mun mielestä kun klaani on kerta perustettu ja siihen on liitytty ni ei yhtää jaksais kattoo tollasen kakaran lesoilua ja pelleilyä. Täällä on aika löyhät säännöt, mutta siitä olen varma että meatspinnii ja nobrainin linkkien lähettäminen on asiatonta ja ihan vaan vammasta, ja tuskin hyväksyttävää. Fine, jos varoituksella pärjäät, mut rupeet viel sit herjaamaan tolla tavalla ni alkaa pikku hiljaa vituttaa. Ihan sama mitä vastaat tähän mut en aio vastata siihen. Senkus haukut nii paljo ku huvittaa, mutta vihollisen olet klaanissasi tehny enkä oo ihan varma onko se sitten yhteishengen kannalta hyvä juttu. Ja aion tuoda asian esille admineille. | |
|
potkuassa
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 28.09.2010
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin Pe Marras 05, 2010 5:51 am | |
| Joo eiköhän me panna tää ketju lukkoon nyt. Ihan hyväksymätön temppu Dexiltä ja tältä saralta loppuunkäsitelty.
Ja muistahan Dex myös että foorumit on nimenomaan sitä varten että jaetaan mielipiteitä. Jos ei kaikki ei kiinnosta ni sivuutetaan, ei tarvi ryhtyy epäkohteliaaks. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Dextrosed lähetti virus linkkejä Clan Chattiin | |
| |
|